piątek, 29 listopada 2013

Masa solna

Moje prace z masy solnej wcześniejsze, które mi zostały powędrowały na kiermasze. Żeby nie zostać bez niczego zrobiłam kilka aniołków, niestety leżały ponad tydzień bo farby mi się pokończyły. Dostałam paczuszkę od siostry,w której znajdowały się "przydasie" , więc znalazłam farbki, pędzelki, muliny i inne drobiazgi . Tu muszę podziękować siostrze Ewie i Natalii oraz bratowej Kasi za podrzucenie drobiazgów dla mnie:) O to aniołki, które powstały, miłego oglądania :)

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,

anioł, masa solna,