sobota, 16 listopada 2013

Prace Bożonarodzeniowe

Jeszcze mam cały dzień na zrobienie czegokolwiek przed jutrzejszą giełdą,  później będą to już sporadyczne prace więc dorzucam co się jeszcze wczoraj stworzyło, aż jestem ciekawa co się jutro w ogóle sprzeda, co zostanie to przekaże później dzieciom do szkól na kiermasze, aby mi nie zalegało w domu a dzieci będą mieć radości troszkę :) 

mikołaj, stroik
  
                                          Mały Mikołaj

mikołaj, stroik

anioł z gazet

                                       Kolejny Anioł


choinki, papierowa wiklina

                                         Choinki w brązie 

masa solna


 I coś z czego jestem nie do końca zadowolona , efekt końcowy nie spełnia do końca moich oczekiwań ale popełniłam błąd i starałam się go jakoś naprawić ;) człowiek uczy się na błędach hi hi