wtorek, 25 lutego 2014

Koszyk-jajo

Co tam nowego powstało hmm niech pomyślę  hi hi koszyk-jajo i mały wianuszek. Jako,że nie zdążyłam rano dodać tutaj nowego posta, a na innych stronach praca już była widoczna, dostałam kilka zapytań jak powstał koszyk-jajo, więc w skrócie wam opiszę, myślę że większość wie, albo się już domyśliła. Koszyk jajo to nic innego, jak zrobiona kula na balonie moją techniką z papierowego ręcznika, tu warstw 5. Po wyschnięciu narysowałam sobie gdzie ma być rączka i na jakiej wysokości balona ma być koszyk , niepotrzebne wycięłam, a dziurę po balonie zakleiłam warstwą złożonego ręcznika.Całe obrzeże koszyka obcięłam dodatkowo nożyczkami ze wzorkiem ale jak nie ma można wzorek też sobie narysować i wyciąć. Najpierw malujemy środek, potem rączkę , zewnętrzne jajo, na końcu pomalowałam dno.Każdy element musi schnąć osobno, bo pomalujemy całe to może forma nam klapnąć. więc po  kolei. Pomalowałam ostrożnie bo wiadomo, że farba rozmoczy pierwszą warstwę ręcznika i szybko postawiłam go koło grzejnika aby schnął za każdym razem. W środku mam zafarbowaną watę i sizal u góry. W środku jajka kolorowe z masy solnej, baranek z masy i kurczaczek. Reszta  sztuczne:) To chyba wszystko.  A teraz zdjęcia , które nie najlepsze bo w domu robione ale są:)

koszyk jajo

koszyk jajo

koszyk jajo