piątek, 21 marca 2014

Kubek 3D- Wyzwanie nr.2

Dzisiaj zaprezentuję wam mój kubek do wyzwania nr.2 u Danusi na blogu http://danutka38.blogspot.com/2014/03/wyniki-gosowania-dziura-i-kolejny-temat.html. Doczytałam się,że technika dowolna ale kubek ma być trójwymiarowy co mi troszkę zmieniło oblicze kubka, bo jeśli kubek 3D to kojarzy mi się z czymś wychodzącym z czegoś. Tak więc ulepiłam kubek z masy solnej- a to niezbyt proste było, a przeznaczeniem jego jest  Wielkanoc, posłuży za nieco inną ozdobę stołu, motywem przewodnim jest zając wychodzący lekko z kubka, a w nim ozdobne kwiaty, zajączek przygarnia łapkami do siebie jajeczka , no i pytanie czy ma ogonek,  ma kuleczkę z tyłu :) Z uszek zająca powstały uchwyty kubka. Tak powstał mój Kubek 3D Wielkanocny

kubek,masa solna 
Danusiu na twoje życzenie sam kubek wstawiam :)