czwartek, 6 marca 2014

Kule i osłonki

Witajcie kochani po kolejnej przerwie, dosyć długo mnie nie było ale jak pisałam coś tworzyłam, pokażę wam jedno z zamówień , miałam nie lada kłopot bo miały być naturalne dziury i krzywizny, a jako że na wzornikach nie pracuję jedynie do wianków i rożków, miałam problemy z utrzymaniem wszystkiego, rurki mi uciekały ale praca była dosyć wysoka, niestety klamerki na wzorniku się nie trzymały, ja nie jestem zadowolona bo się namęczyłam, a jakbym wiedziała że mają być luki i krzywizny to bym wywaliła ten wzornik z metrowymi rurkami i bym se plotła po swojemu , no ale cóż klient nasz pan. Klient zadowolony , towar odebrany, a mi pozostaje pokazać wam to coś i usprawiedliwić swoją długą nieobecność. Kule oczywiście cudne wyszły, podobają mi się ale moje paznokcie i ręka nadal są zielone :) 

osłonki, kula papierowa

kula papierowa

kula papierowa