środa, 19 marca 2014

Stroik i jajo

Jak ten czas  szybko znika na tym blogu, wydaje się że dopiero prace się tu dodało a tu już tyle dni cisza, żadnego posta, ale kochani ja nie lubię pisać o sobie zbytnio ani o tym co u mnie , bo każdy się z czymś zmaga na co dzień, blog założyłam do swych wypocin więc tego będę się trzymać , no czasem może coś naskrobię o sobie albo o tym co u mnie. Co porabiam w świecie robótkowym , a no coś se pomału powstaje, myślę równocześnie nad drugim tematem Danusi czyli nad kubkiem. Coś już powstało ale do końca nie jestem zadowolona poczekam jeszcze troszkę czasu i jak nic innego nie wynajdę w swojej głowie to wstawię to co jest w trakcie kończenia. Dziś co kolejny stroiczek wielkanocny, wg wskazówek Danusi je wykonuję, a ozdabiam już po swojemu. No i zmagałam się z jajem, a to dla tego że jest bez szpilkowe, nie miałam w domu szpilek a chciałam jajo, gdzieniegdzie gdzie mi uciekała wstążka i to co niektórzy zauważą z pewnością ha ha

stroik wielkanocny

stroik wielkanocny

jajo wielkanocne