sobota, 29 marca 2014

Wyróżnienie



Zostałam wczoraj mile zaskoczona, weszłam se na bloga zajrzeć jak wam się podoba rożek i doczytałam się oprócz uroczych opinii,że dostałam wyróżnienie u Moniki na blogu http://monikanahamaku.blogspot.com/ , dziękuję serdecznie :) To jest banerek zabawy, należy go pobrać :)




O to na jakie pytania muszę odpowiedzieć:

1. Dlaczego piszesz bloga?- aby pokazać,że każdy może odnaleźć swą pasję w sobie
2. Twoje życiowe motto... - nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia, jak się chce to się da :)
3. Twoje największe marzenie...- moim największym marzeniem był synuś a teraz kolejnym jest własny dach nad głową
4. Co Ci daje najwięcej radości.... - śmiech mojego dziecka
5. Z czym kojarzy Ci się słowo "RODZINA"? - szczęście, ciepło, bezpieczeństwo, wspólna troska

Kolejnym etapem zabawy jest wskazanie nowych 10 blogów do zabawy, więc chciałam zaprosić następujące osoby: 


http://joannalrekodzioartystyczne.blogspot.com/

a o to moich 5 pytań do was kochane:

1. Twój ulubiony smak z dzieciństwa...
2. Co sprawia uśmiech na twojej twarzy...
3. Lubię patrzeć na ...
4. Rękodzieło sprawia, że ...
5. Skojarzenie ze słowem "dziecko"...  

życzę wszystkim dobrej zabawy :)