środa, 16 kwietnia 2014

Królisie

Miałam już odpoczywać w tym tygodniu ale niestety się to nie uda, dzisiaj mój domek opuścili znów dwaj panowie , zdjęcia na szybko bo już wskakiwały do torby :) Nie sądziłam, że uda się je zrobić w takim strasznie szybkim tempie, ale owocuje to lekkim bólem ręki, grunt że się udało a ręka niestety jeszcze nie odpocznie bo hmm coś się tworzy znowu, ale to długotrwały proces będzie wiec efekt chyba po świętach nastąpi :) Dziękuję za cudowne komentarze w poprzednim poście, cieszę się że przybywa mi osób obserwujących , a mój asystent mały tak kocha -nie tylko królisie, większość moich prac testuje od małego, traktuje to jako formę zabawy i czeka zawsze co nowego robię  i zawsze swój komentarz wypowie :) 

 zając,kule na balonie 

zając,kule na balonie

zając,kule na balonie