sobota, 12 kwietnia 2014

Trzecie wyzwanie i Pan Króliś

Do mojej kolekcji zdjęć dzisiaj dorzucę moją Tęczową Wielkanoc do wyzwania trzeciego u Danusi http://danutka38.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-siodemkowe-nr3-i-moje-mae.html. Tak sądziłam, że powstanie dużo różnych jajek w tej tematyce dlatego u mnie jest w ramach tęczy rączka stroika wielkanocnego, tak sobie to wymyśliłam, bo sama nie mam żadnego stroika więc ten będzie mój. Mialam również zamówienie na drugiego pana Królisia, mój mały asystent Mariusz- jak zwykle coś musiał dopaść i zaczął sobie nosić i tulić Królisia, całe szczęście Króliś przeżył jego testy :) 

                                     Tęczowa Wielkanoc
stroik wielkanocny
                                                               
                                                              Pan Króliś
zając, włóczka, kula na balonie

zając, włóczka, kula na balonie