niedziela, 22 czerwca 2014

:)

Słonka moje dziękuję, że zaglądacie :) Jestem mile zaskoczona waszymi komentarzami pod postem z organizerem, cieszę się że kogoś zainspirowałam, dałam komuś do myślenia i prób swoich sił i wyobraźni :) Jestem -zaglądam do was jak mogę, niestety długi weekend spędzam w domku, synuś mi się rozłożył a ja rozkładam ręce bo nie tak miało być, mam okazję jechać na targ ale z czym??? nie gromadzę zapasów, nie robię na przód,  wszystko robię na bieżąco i w tym problem , mam czas do soboty , więc nie wiele , oprócz tego mam inne zobowiązania wobec bliskich mi osób i też chcę się ze wszystkiego wywiązać. Czeka mnie ogromnie ciężki tydzień począwszy od jutra, trzymajcie kciuki a zdjęcia prac dodam już po wszystkim, na razie robię ile się da i nie myślę o zdjęciach. Witam nowe osoby, które zaszczyciły mój blog swoją osobą :) Jeśli ktoś chce kierować się moimi pomysłami, kursami, wskazówkami albo coś podpatrzy sobie- owszem możecie sobie swobodnie korzystać, ale proszę o wspomnienie mojej osoby u siebie w poście czy przy danej pracy, to chyba wsio na dziś ,pleców nie czuje ale idę tworzyć bo do północy niedaleko :)