poniedziałek, 16 czerwca 2014

Organizer

Witajcie kochani jestem lekko zaganiana ale stworzyłam w końcu organizer jupii ha ha ha długo zastanawiałam się nad tematem bo dziergać nie umiem, szyć też nie, wiec jak zwykle przerabiałam coś na coś, przekładałam pudełka, pojemniki i kombinowałam jak się zorganizować aby miało to ręce i nogi. Nie cierpię wycinać ani niczego oklejać zbytnio bo mnie przy tym trafia ale skoro musiałam to starałam się uwierzcie na słowo, przepraszam wszystkich scrapujących i wszystkich robótkowiczów za moje niedociągnięcia ale miałam utrudnione zadanie bo przerabiałam wszystko co pierwszej równości i jakości już nie było, zresztą widać na pierwszych zdjęciach a więc do rzeczy: wzięłam zgrzewkę po mleku, dwa kartoniki po mleku, dwie rolki po papierze, pudełko po ciastkach i pudełko po lodach i kartonika kawałek na przegródki i szufladę, wstążka z gumką, gałka od jakieś szuflady starej :) .No i seria zdjęć kochani, nie krok po kroku bo nie będę się błaźnić bardziej tym oklejaniem :)

















Najfajniejsze jest to że organizer można nadal rozbudować, dodać drugi taki karton obok i zrobić większe przedziałki czy inne pojemniczki, można od dołu zrobić kolejne duże szuflady itd więc może kiedyś wyjść z tego cały regał organizacyjny :)