środa, 13 sierpnia 2014

No i już ...

Hejka :) Jestem już po zabiegu ,  usunięto mi to coś z palca jak się okazało diagnoza była błędna po otwarciu palucha, nie był to włókniak tylko ganglion na ścięgnie, taka torbiel , może sobie odrastać ale mam nadzieję że nie będzie się z tym paluchem nic już działo, niestety nie mogło być usunięte całkowicie, został łepek jak od szpilki aby nie naruszyć ścięgna i tkanek żeby ręka była sprawna, więc oby to coś już nie rosło bo znów bd nacinać a łapa boli strasznie, oczywiście zwolnienie z pracy co  mnie zaskoczyło że aż 10 dni, no i dwa szwy do zdjęcia w kolejny piątek. 
W świecie robótkowym widzę że szalejecie i tworzycie , no ja na razie mogę zapomnieć, aczkolwiek mam do wyplecenia kosz z pokrywką na dokumenty dla koleżanki i nie wiem jak się za to i kiedy zabrać. Muszę poszukać sobie na blogach jak to stworzyć :) 
No a w pracy jakoś se radziłam ale teraz znów przestój i znów na nowo będę się musiała wdrążyć po powrocie ech , do ciężkich dojazdów idzie przywyknąć ;)
 Dziękuję za wielkie wsparcie i cudne komentarze jakie zostawiacie :) Witam kolejne artystki w swoim gronie , widzicie ten licznik ojej jak on coś szaleje , już tyle wyświetleń , dziękuję to wasza zasługa :* Miłego dzionka wszystkim życzę :)