czwartek, 6 listopada 2014

Roczek :)

Witajcie moi mili , wczoraj minął Roczek mojego bloga, ale to szybko zleciało, niestety post z opóźnieniem ale jest :) Dziękuję wszystkim duszyczkom, które mnie wspierały i wspierają, pomagają i podpowiadają :* Dziękuję wszystkim obserwatorom, wszystkim którzy wpadają oglądają i tym którzy komentują, jesteście wszyscy dla mnie ważni :) 
Troszkę statystyki nieco nudnej ale dla mnie równie ważnej ponieważ lubię te cyferki i dziwię się, że są takie duże jak na roczek , ale to wasza zasługa :) Wyświetleń na liczniku mamy 104128, postów z tym będzie 114 , ale się rozpisałam haha , ale wy bardziej bo komentarzy mam 489 :) osób w gronie obserwatorów jest 56 :) Jestem szczęśliwa bo zakładając bloga ( po wielokrotnych namowach Weronki hihi ) nie sądziłam,że ktokolwiek tu dotrze a tym bardziej nie spodziewałam się raczej niczego pozytywnego a tu proszę jaka cudowna niespodzianka :)
Pewnie jesteście ciekawi co wymyśliłam a wymyśliłam, że nie będę myśleć wy będziecie teraz myśleć za mnie a raczej o sobie. Wiadomo, że każdemu brakuje czasu i szewc bez butów chodzi tak więc wymyśliłam, że zgłaszają się osoby z grona obserwatorów, które wymyślają mi wyzwanie, moim prezentem będzie praca jaką wykonam za was , może to być coś z masy solnej  lub z papierowej wikliny, w wersji niekoniecznie świątecznej. Kolorystyka i dodatki do ustalenia po losowaniu. Termin zgłoszeń do 22 listopada :) Banerek 

 

Moje kolejne dwie prace jakie poczyniłam , koszyk i nieco inny wazon ;) 

kosz, papierowa wiklina

kosz, papierowa wiklina

wazon, papierowa wiklina

wazon, papierowa wiklina