czwartek, 11 grudnia 2014

Cykliczne kolorki - Grudzień

Witajcie , jako że nie załapałam się na złoty listopad przez moje niedoczytanie, nie odpuszczam i wystawiam swoja pracę na grudzień w Cyklicznych kolorkach u Danusi. W tym miesiącu kolorek szary, siwy i srebrzysty, a to za sprawą oczywiście naszego kochanego lemurka :) Uwielbiam go hi hi


Kolorku szarego u mnie dużo odcieni w garderobie, srebra to noszę na sobie rzadko ale codziennie znajdziecie u mnie sreberka po słodkościach ;) Czasem mam dni szare, długie i do "pupy" ale to chyba normalne i każdemu się takie trafiają ;)
Myśląc o szarościach stwierdziłam ,że wy uwielbiacie moje filiżanki a ja was :) dlatego zrobiłam srebrną filiżankę i to w formie malutkiego stroika świątecznego na zamówienie, bo takiej jeszcze nie robiłam i jest to jedna z prac nad, którymi ostatnio siedziałam :)
Zdjęcia kiepskie ale filiżanka już szykowała się do wyjścia :) Dodam tylko,że bombki to też moja robota, zrobione tak jak moje złote w kursie na stroik ;) A gwiazda jest moją pierwszą wykonaną :) 




Mam nadzieję Danusiu,że tym razem niczego nie przegapiłam i wszystko jest poprawnie, buziolki dla was :*