niedziela, 7 grudnia 2014

Wymyślanie tytułu jest trudne :)

Witam ponownie , dzisiaj zacznę od przeprosin dla Danusi i Jadwigi, niestety nie miałam jak wysłać waszych wygranych ale zapewniam,że są i czekają tylko na wypłatę moją i będą wysłane /niestety miałam kilka nagłych wydatków w ogóle nieplanowanych i musiałam z czegoś zrezygnować/ , przepraszam sądziłam,że zdążę na Mikołaja z prezentem dla was a tu lipa :( Autko Małgosi jest już też prawie gotowe ale Małgosia napisała,że nie muszę się śpieszyć i  cierpliwie zaczeka , dziękuję kochana :) 
Jako, że Jadwiga chciała aby aniołki były niespodzianką dla niej spełniam jej prośbę i pokażę tylko ich fragment , no i Danusi bałwanki , autko pokażę jak będzie w całości ;)


bałwanki, masa solna

A teraz żeby nie pisać kolejnego posta odbiegam od tematu i zaczynam kolejny :) Miałam kilka zamówień, jednym z nich była choinka dla mojej najmłodszej siostry, na wzór choinki jaką wykonała moja starsza siostra, a zdublować wiadomo się nie dało bo siostra za granicą siedzi i każda ma inne dodatki i użyłyśmy innych splotów, więc zrobiłam po swojemu :)  Wiadomo ,że nie miałam się kiedy zabrać za nią bo miałam maraton w pracy i robiłam osiem dni bez dnia wolnego, wracałam padnięta ale wczoraj się zmobilizowałam i powstała srebrna choinka.

papierowa wiklina, choinka, święta

Oprócz choinki powstały sobie dwa stroiki świąteczne dla dwóch sióstr, które nie wiedząc o tym zamówiły u mnie stroiki w tym samym dniu i każda przyniosła  swoje elementy do dekoracji ,z zapytaniem czy mogłabym coś z nich zrobić i je wykorzystać, więc o to one , jeden cały w złocie a drugi miał być srebrny ale po przejrzeniu dodatków jest bardziej złoty niż srebrny ;) 

stroik, święta, Boże Narodzenie , adwent

stroik, święta, Boże Narodzenie , adwent