poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wszyscy mają księgę , mam i ja hi hi

Na wstępie posta przepraszam ale czas ucieka nieubłaganie, dawno mnie tu nie było, niedobra jestem bo nawet życzeń nie było ani szampana na sylwestra , jednak dziękuję tym którzy mimo wszystko do mnie dotarli z życzeniami :*
 Koniec już tych zaległości, myślicie sobie pewnie, że znikłam i się leniłam, oj niestety nie ale czas na nowość w moim wykonaniu jest :) Wszyscy mają księgę mam i ja hi hi a mianowicie zrobiłam z synusiem księgi dla Babć z okazji ich zbliżającego się święta. Myślałam co wykonać i jak , jest to dla mnie ważne aby było to coś ręcznie wykonanego, od serca. Jak niektórzy pamiętają kiedyś dawało się laurki babciom, no wsio idzie do przodu więc moja księga jest nieco inna bo mój synuś "z pomocą mamy" kolorował obrazki dla babć, gdzieniegdzie mama nie zdążyła zareagować no ale najgorzej to kolorowanie nam nie wyszło ha ha ha 










Również nowością są kwiaty wykonane przeze mnie po raz pierwszy bez wskazówek , dopiero wczoraj miałam chwilę aby się w ten klimat nieco zagłębić, dostałam kilka linków od Jadzi, no ale kwiaty zrobiłam wcześniej i już ich nie poprawię, za to może kolejne będą ciekawsze :) Ale kilka luzem jeszcze posiadam 



Ku mojemu zdziwieniu gdy weszłam na blog zauważyłam od razu konkurs u Ilonki, więc napisałam zapytanie czy mogę z moją pracą wystartować w konkursie i napisała, że" pewnie że możesz dać na konkurs" , więc dokończyłam pracę i kleję posta od razu :) Dziękuję Kochana i zgłaszam księgi na KWIATOWE WYZWANIE :) 



Dziękuję wam wszystkim za dotrwanie do końca tego posta , za wszelkie komentarze jakie pozostawiacie, za to że jesteście, do kolejnego popisania buziole papa