poniedziałek, 9 lutego 2015

Co dwie Anki wymyśliły na konkurs u Danki ;)

Oj tak jest późno a ja klepie w klawisze, miałam napisać wczoraj posta ale się zagadałam :) Jak powstała moja praca otóż był dylemat nieziemski bo serc stworzyłam troszkę, różnych a wymyślenie kolejnego nie było łatwe. Ci co mnie już troszkę znają wiedzą ze w trudnych chwilach "jak mój mózg nie pracuje prawidłowo" proszę innych o radę czy pomoc, tak też było i teraz zapytałam Ani  co widzi patrząc na moje dwa serducha , które zrobiłam duże, oplecione kordonkiem, bo wiedziałam ,że takie chce pokazać ale nie wiedziałam co z nich zrobić,  po naradzie postawiłyśmy że stworzę tym razem łapacz snów :) Więc wklejam baner zabawy i wystawiam go w konkursie u Danusi 


A o to stworzony mój pierwszy  łapacz snów :) Danusiu mam nadzieję,że mimo późnej godziny i zmęczenia tym razem nie będzie upomnienia że coś źle zrobiłam , dziękuję że tak licznie mnie odwiedzacie <3