środa, 25 lutego 2015

Kolorek pomaranczowy

Kolejne wyzwanie u Danusi, jestem ale do końca nie sadziłam że mi się to uda, bo bez pomocy naszej Danusi by to się nie udało, jak zwykle pomogła mi uporać się z problemem jaki miałam, bo nie umiałam zrobić zdjęcia pracy pomarańczowej wszystko się zlewało, na rożnych tłach, ale chyba wybrnęłam i może się dopatrzycie tego co ja stworzyłam  haha , poza tym mam jakiś błąd i nie mam polskich znaków , cześć poprawia mi słownik :) 
Co do kolorku pomarańczowego , oj mało go u mnie niestety, nie pasuje mi do niczego, zero ubrań, zero dodatków w tym kolorze, używam go jedynie w niektórych pracach , ale tez sporadycznie :) nie rozpisuje się bo nie mam sil, choróbsko mnie dopadło a muszę się wykurować bo jeszcze tylko jutro wolne i znów maraton w pracy pewnie mnie czeka :) 
banerek zabawy :


No i moje wypociny :) 




Dziękuję za to że jesteście :)