piątek, 13 lutego 2015

Pewnego dnia :)

Pewnego dnia późną wieczorową porą podczas przeglądu waszych wpisów na blogach, Marzenka dodała Konkurs na szybko , kliknęłam, uśmiechnęłam się do monitora i wpisałam odpowiedź :)  Na drugi dzień sprawdziłam, że odpowiedź poprawna i że wygrałam konkursik, ucieszyłam się ogromnie bo to moja pierwsza jakakolwiek nagroda od kogoś, a tym bardziej się nie spodziewałam że akurat trafi na mnie, kochani od tego dnia uwielbiam jabłuszka a ogryzek kojarzy mi się wspaniale, późno wrzucam podziękowania , ale znowu miałam maraton w pracy, chyba przywykniecie, że będę zaglądać tylko jak bd miała dzień wolnego haha Marzenko dziękuję, długo to trwało ale dopiero wczoraj na szybko odebrałam paczuszkę od mamy , dziękuję ci bardzo :* Wam również dziękuję za wszystkie ciepłe pozostawione słowa, wszelkie odwiedzinki, obserwowanie :) 
O to moja niespodzianka za ogryzek :)