sobota, 21 marca 2015

A co - a jajco i nie tylko ;)

Witajcie słoneczka :) Miałam tydzień urlopu więc se odpoczęłam troszeczkę, wiadomo jak to w domu, robota nie do przerobienia ;) ale był też czas na spacerki i rękodzieło :) Nie szalałam zbytnio bo czas uciekał jak szalony , efekty ocenicie sami, jak zwykle bo są gusta i style różne , ciągle ćwiczę pracuję nad sobą ale do tego co tworzą inne cudne kobietki daleko mi jeszcze :) A tak w ogóle to moje pierwsze jajka w tym stylu ;) Buziole dla wszystkich -bo bez was nie było by mnie tu :* 

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajka styropianowe

Wielkanoc, jajko z kordonka

Wielkanoc, wianek, papierowa wiklina