wtorek, 21 kwietnia 2015

Tworzę i znikam ;)

Witajcie robaczki :) Przepraszam was , mam zaległości ogromne w blogowaniu, doba ostatnio jest dla mnie za krótka, nie wyrabiam się. Były święta  troszkę odpoczęłam, a teraz mam też troszkę czasu dla siebie bo aż tydzień leniuchować będę /no zostało mi 5 dni jeszcze/ ale za niedługo weekendzik majowy więc może cosik posiedzę u was :) Czy zrobię coś na kolorek no nie wiem, brak pomysłu a dni już niewiele, więc się nie obraźcie proszę, jak nie wezmę udziału w zabawie. Pokażę wam co udało mi się wymłodzić w tym czasie jak znikłam, może się komuś spodoba. Kierowałam się naszym wspaniałym internetem ale również kursikiem naszej wspaniałej Ani S :) 
http://plonacemotyle.blogspot.ie/2013/10/obiecany-kurs-na-parasolki-po.html

Mam nadzieję, że jeszcze porobię cokolwiek przez te 5 dni bo później wam znowu zniknę a musicie mieć co oglądać haha 


parasolka

parasolka

parasolka


szkatułka

szkatułka

szkatułka

dekoracja lustra

dekoracja lustra

dekoracja lustra