piątek, 15 maja 2015

Cykliczne kolorki-Maj

Dzisiaj -jak się domyślacie-mam dzień wolnego w pracy ale nie od pracy :) Dzień zleciał szybciutko niestety, między sprzątaniem i gotowaniem,i innymi zaległościami -musiałam znaleźć chwilę na nowe zamówienie, miałam użyć jasnych kolorków, dostałam opis wnętrza do jakiego ma pasować, wyczuć granice do jakiego momentu zdobić prace, a to nie łatwe-nawet znając osobę do której ma to trafić.Czasem gdy sobie dłubię przy czymś piszę z kimś mi bliskim , jest to moja siostra Ewa.Często,gdy mam zwątpienie albo mi coś nie pasuje, zbyt długo myślę nad czymś -to wysyłam jej zdjęcie aby mnie wsparła swoimi doświadczeniami i swą mądrością :) Tak było i tym razem, wymiana zdań i wysyłałam tylko zdjęcia etapów co zrobiłam. Nie było by w tym nic szczególnego gdyby nie fakt ,że napisałam jej że nadal nie mam pomysłu na stworzenie pracy  na kolorki, pisałyśmy dalej o wszystkim i o niczym, nagrzałam pistolet, wyjęłam sobie listki zielone i mnie olśniło,odłożyłam wszystko i złapałam za telefon poszłam zrobić zdjęcia bo dopiero dostrzegłam że mam kolory na zabawę u Danusi :) , ale dla pewności wysłałam zdjęcie do naszej Królowej Kolorków z zapytaniem czy się nadaje, bo bałam się że Stefan mi nie pożre zdjęcia tylko je wypluje :) Poczekałam chwilę i pojawiła się odpowiedź ,że się nadaje , wiecie jaka to ulga była dla mnie, po prostu cieszyłam się jak dziecko z lizaka haha 
Co do jasnych kolorków lubię je właśnie we wnętrzach , w małych pomieszczeniach bo je rozświetlają i powiększają :) w ciuchach no niewiele ale coś by się znalazło, na jakąś imprezkę ;) Czy bym coś zmieniła w zabawie- nie, a dlaczego nie , bo jest dopracowana, nieprzymusowa, jest formą zabawy i relaksu, tak się poznajemy oglądając innych prace, staramy się siebie poznać nawzajem, niestety jest nas coraz więcej biorących udział w zabawie i nie do wszystkich nadal docieram, to jedyny minus,że nie ogarniam akurat tego :) ale to mój minus a nie zabawy :) 

Banerek zabawy :)



 A się rozpisałam , no to nie zanudzam tak o to powstała kolejna parasolka , tym razem duża :) 


parasolka, rękodzieło, róże z krepy, prezent

parasolka, rękodzieło, róże z krepy