piątek, 26 czerwca 2015

Maki

Witajcie  :) Dzisiaj muszę już dodać moje makowe wyzwanie, dostałam kilka razy już zaproszenie na te wyzwania ale jakoś nigdy do nich nie dotarłam , postanowiłam dołączyć choć w jednej tematyce. Mieliśmy piękny dzień -Dzień Ojca  :) Niestety mojego Taty już nie ma od kilku lat, ale zawsze coś dłubię z myślą o nim, dla niego i w ogóle sami wiecie  jak to jest jak znika nam ukochana osoba... No nic nie zasmucam  dalej, po prostu się cieszę że mogłam wykonać coś z sercem i wam pokazać w takim cudnym miesiącu z takimi kwiatami :) Wiadomo, że maki z natury są czerwone , u mnie będą w niebieskiej tonacji co może niektórych zdziwić, ale nie chciałam nic krzyczącego w czerwieni, dlatego praca jest inna i jedyna w swoim rodzaju :) Może i komuś oprócz mojej osoby się spodoba takie zestawienie ;)