wtorek, 2 czerwca 2015

Pomieszanie z poplątaniem :)

Witam was serdecznie , jak to u mnie bywa będzie o wszystkim i o niczym :) Najpierw muszę wam podziękować,że nadal tu tkwicie mimo, że ja jestem niedobra i nie zaglądam do was tak jak powinnam :(
Dostałam zaproszenie od Agatki na kwiatowe wyzwania ale nie udało mi się zrobić dla niej pracy, temat był piękny bo nasze kochane konwalie , niestety poległam na zakupie serwetki, wyobrażacie sobie, że nie idzie dostać u mnie serwetki z konwaliami, ani papieru ani materiału no nic, a na zrobienie samej konwalii nie miałam czasu. Może w tym miesiącu się uda, bo Agacia dała w temacie maki :) Zapraszam was tam serdecznie o to link http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/06/czerwcowe-wyzwanie-kwiatowe.html?showComment=1433157597702#c5226063441871106606 

Wiecie, że nie lubię drobnych robutek, wycinania , klejenia -ble ,  moje ręce wtedy przeżywają dramat. Nie tworzę kartek , nie lubię ich robić, nie mam odpowiednich rzeczy aby cudować. Quilling  hmm uwielbiam ale też nie dla mnie. Niestety zostałam poproszona o zrobienie kartki, nie pytajcie ile mnie to kosztowało, robiłam w tempie ekspresowym kartkę . No i teraz możecie walić krytykę na maksa, możecie się pośmiać i wogóle będzie ubaw po pachy :) Nacudowałam 





no i jeszcze mam jedną zaległą pracę, którą robiłam na Dzień Mamy, zdjęcie lipne /ale już niedługo będę mieć dobry aparat :) / Buziaki dla was :*