niedziela, 13 grudnia 2015

Coś innego :)

Tak jak sam tytuł mówi będzie to coś innego niż dotychczas wykonywałam :) Dostałam tajne zlecenie na Mikołajki od mojego braciszka, na tzw wymiankę klasową. Najpierw miał misję aby dowiedzieć się co dana osoba lubi, jakie kolorki, kwiatki itd. W pierwszym zamiarze miała być książka schowana w książce ale podczas tworzenia stara książka się rozlazła pod warstwami świeżego kleju, oj nie było łatwo, nie udało się uratować starej książki i cała praca poszła w dym :) Ale uratowałam co nieco, wymyśliłam pamiętnik i schowek pomiędzy kartami na książkę bo ona była głównym prezentem :) Ciekawe jesteście co mi wyszło no to już wam pokazuję ale jeszcze jedna sprawa kochane, za udział w candy obdarowuje waszą wspaniałą ósemkę w związku z tym chwila cierpliwości bo adresy mam już prawie wszystkie /Alojka zgłoś się / teraz czas na zgromadzenie wszystkiego w całość aby każda była zadowolona , a to nie proste, przeglądam wasze blogi , prace i kombinuje co wam spakować :) To tyle z formalności. Pozdrawiam was serdecznie wszystkich tu zaglądających :)