piątek, 25 grudnia 2015

Wesołych Wesołych :)

Witajcie Kochani, ja jak zwykle z opóźnieniem ale chciałam wam życzyć Zdrowych, spokojnych i prawdziwie radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wielu sukcesów, spełnienia marzeń tych dużych i mniejszych pragnień w nadchodzącym Nowym Roku!!!


Mam nadzieję,że moje skromne upominki już do was dotarły :) A ja byłam chyba grzeczna bo do mnie też dotarło co nieco, a raczej cuda spod waszych rączek :) Dziękuję Jadziu i Asiu <3 
Spójrzcie kochani co Jadziulka mi wysłała jakiś czas temu :) Pamiętacie tą cudną torebeczkę , tak tak jest u mnie :) 



A Asia przysłała mi dopalacze w postaci kawusi haha i cudną karteczkę :) Dziękuję kobietki :) 


Jeszcze wam pokarzę zaległe prace świąteczne , kwiaty robiłam pierwszy raz ale wyszły chyba dobrze, miały być tak skonstruowane aby miały druciki do zaczepienia na choince :) Oprócz tego powstał stroik i choinka dla znajomych :)