środa, 23 marca 2016

Skorupka

Witajcie moje słoneczka :) Jak pisałam wskakuję do was z nowością, będzie to skorupka haha cóż to a no właśnie, wymyśliłam sobie,że moje dekoracje w tym roku na nadchodzące święta będą miały inną formę. Uciaprałam się dosłownie :) Wrzucę zdjęcia aby wam nieco nakreślić temat wzrokowo i dokończę opis ;) 



No własnie tak wygląda moja skorupka , dwie pierwsze są z gipsu a trzecia z tynku ozdobnego. Formę zrobiłam na balonie z wodą, ustawiłam go w słoiku aby nałożyć gips na balon, trza robić to w miarę równomiernie i od razu nałożyć odpowiednia grubość masy . Niewygodnie się to robi samemu, wszystko się klei i trza uważać aby nam balon nie wyskoczył ze słoika haha lepiej mieć tzw trzecią rękę no ale jak jej nie mamy to wspomagamy się słoikiem, do balonu nalewamy wody aby go obciążyć , nie dużo i dodmuchujemy powietrze, smarujemy balon olejem, uwaga! można zaciągnąć się wodą z balona haha Gdy troszkę nam masa przeschnie na balonie mokrą ręką wygładzamy masę , ja ustawiłam oczywiście słoik na grzejniku do podeschnięcia, a gdy już nam masa wyschnie /ok 3 dni/ przebijamy balon nad zlewem , będzie trzask i trochę wody obchlapie nam skorupkę więc znowu ja układamy do wyschnięcia.