środa, 28 maja 2014

Skrzypce-kuferek

Wiem wiem, Dzień Matki minął a mnie nie było z niczym ale powiem wam, że moja praca nad prezentem dla mojej mamy się wydłużyła,całe szczęście że mama wraca dopiero jutro hi hi  miałam małe potyczki podczas tworzenia a na dodatek zasmarkałam się w poniedziałek i tak mnie nadal dziadostwo męczy. Ale przejdźmy do konkretów , gdy zobaczyłam skrzypce na blogu http://victoriabrusnikina.blogspot.com/2013/03/blog-post_14.html stwierdziłam, że o no coś podobnego bym chciała dla mamy , ale jak to zrobić, nie mając takich cudów, zaczęły się więc kombinacje alpejskie, ciągle pod górę, a to brak drukarki aby se  szablony z wujka google ściągnąć, a to tylko karton niezbyt dobry na takie cudo, w końcu narysowałam szablon, wycięłam wsio, okleiłam papierowym ręcznikiem, pomalowałam na dąb ale mi nie podobało się, pomalowałam pigmentem na brąz, już lepiej ale emulsja rozmiękczała papier i najgorzej było górę utrzymać aby się nie wykrzywiała, więc podsuszanie suszarką aby za mocno nie namokło, utrzymywanie kształtu posiłkowałam się deseczkami aby obciążyć boki, potem już jakoś poszło ale jak zobaczyłam ten karton,że nasiąka przy kolejnej warstwie pigmentu już myślałam, że nic mi z tego nie wyjdzie, jednak suszenie dużo dało a lakier wsio usztywnił i jest tak jak chciałam.Zrobiłam skrzypce-kuferek :)

skrzypce , tektura , kuferek

skrzypce , tektura , kuferek

 skrzypce , tektura , kuferek

skrzypce , tektura , kuferek

skrzypce , tektura , kuferek

Witam również nowe kolejne osoby, które dołączyły do grona obserwatorów , a wszystkim pozostałym dziękuję że już są i mnie wspierają , zaglądają i komentują , dla wszystkich ogromna buźka :*