czwartek, 27 listopada 2014

Choinkowy las i bombeczki

Ostatni dzień wolnego za mną , więc dziś na szybko wrzucam zdjęcia moich zmagań, oczywiście tradycyjnie choinki, kolory przekłamane i wszystko się odbijało przez co nie umiałam kliknąć w miarę dobrych zdjęć ale wy już wiecie jakie to trudne uchwycić coś co się błyszczy :) Zaczęłam ćwiczyć bombki, nie są najgorsze ale mogły być lepsze-no nic może kolejne będą takie jak bym sobie życzyła, wybaczcie to moje pierwsze bombeczki. Dostałam kilka cudnych rad od Marioli, które mam zamiar wykorzystać przy kolejnych pracach. 
Jeszcze słówko, wygrane w moim candy ruszyły z produkcją, jak będą wszystkie gotowe to was powiadomię kiedy będzie wysyłka :) Tam mnie dziewczyny namawiają na złoty kolorek do Danusi więc muszę się zastanowić czy zrobić coś nowego czy dodać jedną z moich ostatnich prac złotych :) pozdrawiam i uciekam szykować się pomału do pracy ech jak mi się nie chce :) 


bombka, decoupage

bombka, decoupage

bombka, decoupage

choinka z szyszek

choinka, papierowa wiklina,

choinka, papierowa wiklina,

choinka, papierowa wiklina,

choinka, papierowa wiklina,

choinka, papierowa wiklina,

choinka, papierowa wiklina,