środa, 29 stycznia 2014

Serce wypukłe-kurs

Chwila przerwy nastąpiła ale niestety razem z synem jestem przeziębiona, kaszlemy, smarkamy i głowa mi pęka, mimo to staram się cokolwiek robić bo ręce sprawne ha ha i tak się ciężko siedzi ale poleżeć się nie da. Cóż taka pogoda, że większość choruje, więc my też, oby szybko minęło. Co to ja chciałam aha pokazać wam serduszko w wersji wypukłej ;)

Potrzebujemy : rurki z gazet, jedna rurka z drutem w środku, balon.
Do jednej rurki wkładamy drut, formujemy serduszko. Ja sobie dodatkowo oplotłam zwykłą pustą rurką serce. Do środka wkładamy balon, można go sobie złapać za ogonek i przypiąć klamerką aby nam nie uciekał.


Owijamy nasze serce spłaszczonymi rurkami /bez drutu, puste/  z przodu i z tyłu naszego serca , mając balon w środku, jeśli by wam rurki uciekały to możecie se je też przytrzymać klamerkami na początku.

Tak wygląda oplecione serce w całości.zdjęcia nie najlepsze bo pstrykane w domu.

Przebijamy balon i wyjmujemy go. Serduszko gotowe do malowania :)



Gotowa praca bez wielkiego ozdabiania aby był efekt widoczny naszego wypukłego serca :) W ten sposób możemy uwypuklić różne prace tego typu: gwiazdki, kwiatki, zajączki co tam sobie chcecie :)

4 komentarze:

  1. Dzięki Aniu za ten kursik! A ja blondynka zastanawiałam się " jak robi się takie ładne , wypukłe serduszka " :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można użyć od razu balona w kształcie serca a jeśli się go nie ma to zrobić tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurisk, ja tez nie wiedziaam,ze tak sie robi tre wypukle serduszka hehe :):) Dziekuje Aniu za kursik ;-)

    OdpowiedzUsuń