czwartek, 25 grudnia 2014

Świątecznie

Witam Was wesoło i świątecznie, dosyć późna pora ale w końcu można se posiedzieć swobodnie :) 
Wszystkim oczywiście życzonka: 

Wesołych Świąt Bożego narodzenia, 
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości, 
Odpoczynku od codziennych trosk, 
Świąt niosących nadzieję na jeszcze lepszy Nowy Rok :)

Chciałam wykorzystać jeszcze klimat świąteczny i pokazać wam ostatnią swoją choineczkę oraz wyczekane i gotowe, już w drodze autko do Art Soul :) Jest w stanie surowym , a tylko dlatego że nie wiem w jakim celu autko ma służyć, nie chce narzucać swojego stylu wiec zostawiłam je tak i ciekawa jestem efektu końcowego jaki stworzy nowa właścicielka :) 

Oj jaki wielki odzew komentarzy przy filiżance, dziękuję i przepraszam bo was wszystkich nie jestem w stanie na razie odwiedzić na waszych blogach, Witam również ostatnio przybyłą obserwatorkę .Dziękuję wam wszystkim za to że jesteście dla mnie ogromnym wsparciem <3
A teraz już zdjęcia wam wrzucam i znikam do słuchania muzyki i relaksu :) 

choinka

auto,papierowa wiklina

auto,papierowa wiklina

auto,papierowa wiklina