niedziela, 21 sierpnia 2016

Boxy

Wpadam do was z zaległymi jeszcze pracami , zauważyłam,że ich nie wrzuciłam na bloga a troszkę czasu minęło już odkąd je tworzyłam. 







Niestety sezon wakacyjny dobiega końca i znów zacznie się gonitwa- praca , dom , przedszkole i cała reszta , aż mi się nie chce o tym myśleć , pewnie większość z was wpada już w szkolny szał i kupuje co trzeba :)  Także jeszcze chwilka i  trza na nowo rozplanować sobie dni, godzinki aby wszystkiemu podołać ech ...

Mój urlop dobiegł końca dzisiaj, jutro zderzenie ze światem rzeczywistym-aż mi się nie chce haha urlop minął jak zwykle zbyt szybko, nie wyjeżdżałam w sumie nigdzie ale organizowałam małemu troszkę atrakcji żeby też nie zasiedzieć sie w domu, bo wiadomo w domu-a to zrobie ,a to przestawie, tu ogarne, a zrobie obiad i kij pół dnia zleci, w sumie chyba nie wypoczełam bo ciągle w biegu :) ale wyciszyłam się i spędzony czas z synusiem uważam za udany, to chyba najważniejsze :) 

Dziękuję wszystkim za miłe słowa pod poprzednim postem , wiem moja pracownia jest niewielka ale niestety większego konta w domu nie posiadam , i tak jestem zadowolona z tego co mam , nie gromadzę rzeczy zbytnio, wolę kupować na bieżąco, jednak te półeczki zmieszczą dużo -kwestia poukładania sobie organizerów czy koszy, słoiczków czy czegokolwiek,  ale to jeszcze nie teraz, pomału sobie dorobię i nie będzie straszyło pustkami haha 

Uciekam odpocząć , dziękuję za odwiedziny :)