niedziela, 17 stycznia 2016

Dzień Babci

Witajcie, to dopiero pierwszy post w Nowym Roku, dziewczyny szaleją na blogach a mi jakoś się nie chce. Mimo to trza było coś podłubać na Dzień Babci i Dziadka, w końcu to lada moment po niedzieli hihi, odbiłam nieco w tematyce swoich prac, zainspirowały mnie zdjęcia z neta i powstał budzik i etui na okularki , synuś zadowolony i już wie co która Babcia dostanie :) 
A co u mnie, nic nowego troszkę się rozleniwiłam bo miałam tydzień urlopu i czas się już ogarnąć i nastawić na pracę, Nie wiem czy będę aktywna na blogu, czy powstanie dużo prac czy nie, ale patrząc wstecz jakoś mi się mimo wszystko udawało coś robić w miarę systematycznie- raz na miesiąc hihi Przepraszam,że nie komentuję często waszych prac, ale wlatuję tu zaglądam i znikam, a wasze prace są zawsze piękne , buziaki dla jeszcze tu zaglądających :) 

budzik, tektura, Dzień Babci

budzik, tektura, Dzień Babci

etui, okulary, Dzień Babci

etui, okulary, Dzień Babci