sobota, 4 lipca 2015

Szyszkowy domek

Witajcie o tak późnej porze :) Mam jeszcze jedna zaległą pracę, którą chciałam wykonać, kiedyś widziałam w necie na jakieś chyba ukraińskiej stronie , no linka nie mam i nie podlinkuje, ale utkwiło mi to w pamięci, tam chyba była wykorzystana tykwa ozdobna , nie chcę przekłamać, u mnie jest to kula styropianowa, ręczniki papierowe, tektura, masa solna, szyszka -chyba niczego nie pominęłam. 
Dziękuję za komentarze , za to,że mnie nadal odwiedzacie, że komentujecie, owszem nie wszystko wychodzi po moim zamyśle- no pudełko u Danusi miało być inne ale coś popsułam i Dorota słusznie stwierdziła, że lamówka jej nie leży haha mi w sumie też nie ale to było jedyne wyjście z trudnej sytuacji, poza tym czas naglił, bo miałam godzinę na skończenie przed pracą, gdybym mogła pudło by było inne, ale jest jakie jest. I tak dostało wiele pozytywnych komentarzy za co dziękuję wam wszystkim. 
A mój Szyszkowy domek prezentuje się tak :)