piątek, 26 czerwca 2015

Papierkowa robota :)

No muszę nadrobić zaległości troszkę dlatego oprócz makowej kompozycji dodam wam kartki do pooglądania. Jak wiecie to nie moja technika, dziedzina i tylko coś co mnie osobiście denerwuje jak mam dłubać haha ale czasem przymykam oko i trafia się jakieś zamówionko - np. coś takiego jak nieco inna kartka na wesele czy zaproszenia na chrzest :) Co mi wyszło spójrzcie, nie mam szablonów, tuszy ani żadnych akcesoriów do scrapek , dlatego muszę wymyślać i kombinować jak zrobić coś z niczego. Sami spójrzcie ;) 





Oprócz tego wiadomo że dzieci zakańczają swą przygodę ze szkołą i zaczynają wakacje, ale trzeba coś wręczyć nauczycielom. Zostałam poproszona o wykonanie obrączek na podziękowania. Tak więc obrączki są tylko mojego wykonania, podziękowania wykonał ktoś inny. Efekt końcowy mi się bardzo podoba :)